Leta i den här bloggen

torsdag 30 oktober 2014

Snart!

Jag verkligen beundrar alla ensamstående småbarnsföräldrar. Tidigare idag satt jag i soffan med bultande huvud, skrikande barn och tårar som slank ner för kinderna men dom båda fick ju mat och det redde upp sig medan Linus kom hem ett tag efteråt och jag också hann med att äta.
Att det blev totalt, absolut max tre timmars sömn i natt och en hiskeligt lång arbetsvecka för Linus börjar kännas nu. Det jag ska göra på lördag är att sova, på dagen, när det är lugnt här. Nu ska vi ju iofs hinna med att packa "lite" kött i helgen också, men jag ska verkligen försöka ta till vara på när lugnet råder här hemma och vila upp mig inför veckan igen. Den här veckan har varit tuff. Men det som inte dödar, det härdar.

Nu ska vi sova hade jag tänkt. Men man vet aldrig ;) godnatt!

1 kommentar:

  1. Tror vi är många som kommer till undsättning om du behöver hjälp. Skicka ut ett sms till oss så kommer vi om vi kan. Även en supermum kan behöva hjälp ibland. Kram på dig���� /Monica

    SvaraRadera