Leta i den här bloggen

fredag 24 oktober 2014

Förändring

Det är inte bara barnen i huset som sover lite mer oroligt. Mamman också!
Drömmer som sjutton.. Mest jobbigt saker, som man förhoppningsvis aldrig behöver gå igenom.
Igår natt tex hade jag och Linus flyttat ifrån varandra, vilket innebar delad vårdnad på Tilma. Men han tyckte inte att det va nått att bråka om då han drog över flera dagar på överlämningen till mig.. Jag höll på att längta ihjäl mig efter henne men fick bara höra att jag va gnällig som inte kunde låta henne få vara där mer osv. Så himla jobbigt!
Jag beundrar alla föräldrar som inte lever med sina barn varenda dag, som vi gör. Jag skulle sakna så det gjorde ont. Dom där små fötterna som springer fram och tillbaka här hemma, det är ju så mysigt! Ni gör det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar