Leta i den här bloggen

onsdag 1 oktober 2014

Ensam

Idag efter frukost pratade jag med mamma, som många andra dagar. Idag ville hon ta med sig Tilma, så hon hämtade henne och jag blev kvar hemma. Själv. Så himla konstigt det kändes! Dom hade haft det supermysigt och bra, medan jag tog till vara på tiden och verkligen gjorde - ingenting.
Jag åt lunch, såg lite på tv, vilade, läste några tidningar osv. Nyttigt men mycket rastlös blev jag efter bara nån timme, då fick jag verkligen tvinga mig själv till det.
Kl 17 åkte jag och hämtade hem henne. Älskade skrutt, vad jag ha saknat henne idag. Vi kramades massor när jag hämtade henne, men hon va så nöjd där hon va så hon sprang vidare och lekte sen.
Vi bjöds på pannkakor till middag och sen slocknade hon i bilen på vägen hem.
Tack för idag! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar