Leta i den här bloggen

måndag 29 september 2014

Min skatt!

Efter en helg där Tilma fått skruva i bilen, åka lastbil, vara på äventyr, lekt och busat - med sin älskade, fina pappa och där jag mest vilat och mått halvruttet så ha den här måndagen varit ljuvlig. Hon och jag har kommit superbra överens hela dagen. Ni vet en sån dag då allt bara klaffar, man kramas och bara är road. Underbara dag!
Hämtade T vid sju, som sovit hela natten i sin säng (jo, jag ha sovit som en stock jag med!) och det första hon gör när vi kommer in i vårt sovrum är att peka på Linus sida och säga pappa!!. Såklart hade han redan åkt och jobbat, så besviken va hon då allt. När vi vilat efter lunch, satte hon sig upp utan att hinna slå upp ögonen och ropa pappa. Det är ju så synd att man inte hinner filma såna stunder. Vi båda saknar honom massor då han jobbar, men så snart bebisen behagar titta ut så får vi ett par veckor tillsammans igen.
Vi ha städat lite idag, lekt en hel del både ute och inne, tvättat undan litegranna, mmm.
Hon bjöd på frukost (flingor ur paketet), kastade inte maten på golvet, brevbäraren kom in med posten (för stort för brevlådan), T rev inte ner all tvätt när vi hängde den, hon lekte "ta på blöja på dockan" i 20!!!!min i streck, somnade både på vilan och ikväll på fem minuter utan gnäll, ja ni fattar.. Allt ha varit bra!
Men när allt ha varit så bra undrar man ju när bakslaget kommer. Vi få väl se!
Jag älskar min skruttfia oändligt! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar