Leta i den här bloggen

fredag 3 oktober 2014

Freeeedag!

Vad en god natts sömn kan göra susen!
Igår natt spökade tänder och mage på Tilma. Jag somnade inte förrän närmare 04 och vaknade 6,30 då hon tycktes ha sovit klart. Jag kände att nä, idag vill jag inte alls föda barn. Hoppas den INTE vill komma nu. Jag orkade ingenting. Även fast Tilma va snäll hela dagen, med lite mer gnäll, så gick allt bra. Vi tog det så lugnt vi kunde då hon liks låg på en temp vid 38 grader.. Jag va ändå helt slut i kroppen. Nästan rädd att det kommer va så hela hösten och vintern, rädd för depression mm. Men nu känns allt bättre! Tänk vad vila, sömn och inte tro att det är tisdag på en torsdag kan göra.
Nu är jag mer än redo för lillis igen!
Tilma ha sovit riktigt bra inatt och jag med. Bara behövt vara upp en gång, istället för tre-fem. Bebisen måste också ha varit trött då inte jag behövt gå upp och kissa fler gånger än så också..
Vi kör en febrig dag med T idag också och lite fredagsröj. Det blir nog bra.
Ha en mysig fredag, för det ska vi ha! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar