Leta i den här bloggen

lördag 18 oktober 2014

Småbarnsmamma

Jag känner mig rik!
Jag har TVÅ fantastiska barn.
Klart att man känner sig otillräcklig, att kärleken inte kommer att räcka osv.  Men med två armar så borde man ju klara av två barn också. Kan ju inte vara supersvårt. Hittills går det bra, Linus är ju också hemma. Men bara en ynka vecka till.. Jag lever med tankesättet "det blir vad man gör det till..". Vi få försöka att hitta våra rutiner allt eftersom dagarna går. Det är inte omöjligt!
Just nu är Ellen nyammad och sover på mig, Tilma sover ute i vagnen, Linus är och tvättar husvagnen och jag.. Ja, jag sitter där jag sitter ja. Helt okej! Men måste nog plocka reda på muffinsen som jag och T bakat idag och disken från lunchen står fortfarande framme. Marsch pannkaka, fixa och dona. Snart är barnen vakna och då hinns det än mindre. Hihi :)
Jag älskar livet! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar