Leta i den här bloggen

onsdag 1 oktober 2014

Oktober

Jösses! Nu är månaden här, som vi väntat på sen i början av januari. Den här månaden blir vår familj berikad med en guldklimp till. Jag kan knappt förstå det själv. Tilma ska bli storasyster, jag och Linus ska bli föräldrar igen och min otympliga kropp kommer att bli mer smidig snart. Så himla underbart! Jag älskar livet!
Det är inte ens två veckor kvar längre till BF. Oj va jag längtar efter den som finns där inne. Tilma går runt här hemma och pratar om "bebbin" ofta. Vill se kläderna, overallen, mössorna, bilstolen, vagnen, blöjorna och min mage. Hon längtar nog också.
Samtidigt börjar jag bli lite nervös också. Hur kommer förlossningen att starta, vattenavgång som med T utan värkar?
Är vi hemma själv eller blir det på helgen som med Tilma?
Många funderingar. Men inget som oroar mer än så. Det kommer att gå hur bra som helst! Dock är kalendern väldigt tom den här månaden. Vi ha inte planerat in någonting, mer än kalas hos pappa.
Spännande månad! Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar