Leta i den här bloggen

tisdag 28 oktober 2014

Tisdag

Jag tror.. Knappt att man vågar skriva det.. Att det kan vara så att nätterna och kvällarna börjar att bli lättare nu. I och med att Tilma klagar på ont i munnen nu vid lunchen så lär jag säkert få sota för det redan ikväll/inatt.
Nåväl.

Igår åkte jag med barnen till Bredbyn för viktkoll på E och koll av utslagen på armar/ben/rumpa på T som hon ha haft sen hon va några månader bara.
Ellen ha gått upp i vikt, 100 gram från torsdag till måndag. Så nu slipper vi kolla henne så ofta som vi ha gjort hittills. När hon är en månad ha vi nästa koll. Tilma fick en kortisonsalva utskriven som vi ska jobba med ordentligt, tyvärr fanns den inte hemma på apoteket igår så vi få åka och hämta den imorgon.

Här hemma funkar allt bra än så länge. Tilma sov 12 timmar inatt, det va behövligt.. Ellen sköter sig snyggt bara hon få äta och en ren blöja. Tilma sover just nu ute i vagnen, Ellen sover, nyäten, på mig. Och jag slöar i soffan.

I eftermiddag ska det lagas mat, behöva handlas lite, bilen behöver troligen tankas, osv. Det är inte ofta lugna stunder här, men oj så jag älskar livet, mina fantastiska döttrar och underbara sambo.
Puss på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar