Leta i den här bloggen

söndag 5 oktober 2014

Tu man hand!

Igår fick jag en tanke på att det va hemskt längesen jag och Linus gjorde något helt själva. Jag kände att det borde bli nu eller då bebisen klarar sig mer själv hos barnvakt, och det kan ju vara om några månader eller kanske till och med ett halvår, år. Jag frågade mina föräldrar ifall de ville ha T som nattgäst, och det ville dom ju såklart. Så vi passade på!

Middag på Public, så hiiiiimla gott.
Kolla läget/vingla med bilen runt stan.
Liten handling på Coop.
Hem och se på atletrna.
Titta till dansen i Byvattnet.

En supermysig kväll med min käraste!

Och nu saknar man busfia massor.. Men snart ska vi åka dit då pappas närmaste ska bli bjudd på fika idag då han nyss ha fyllt år. Vi firar han för andra gången vi!

Men först ska jag kliva upp och göra en brakfrukost tänkte jag. Klockan är ju halv tio och jag är vrålhungrig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar