Leta i den här bloggen

måndag 2 september 2013

Snuva

Här har lilla T haft snuva några dagar, snart en vecka. Så nässugen har gått varm och så även mamman i huset. Det är en kamp att få lätta på snuvan hos T, varenda gång! Ibland är det bara fasthållning och gallskrik och så fort det är färdigt så är vi bästa kompisar igen. Jag har börjat min kamp mot viktmålet. 8 kilon ska bort.. Dagliga promenader då T ska sova, varav en på minst 40 minuter i rask takt. Sen testar jag 5:2 metoden också då jag fullkomligt älskar mat och har svårt att bara dra ner på den även om man försöker tänka på vad man stoppar i sig. Har velat testa lite olika matdieter tidigare men LCHF eller LCHQ och min mjölkproteinallergi funkar ju inte.. Men detta borde göra det, första dagen idag och såklart är man hungrig, men lite hunger en dag gör ju ingen skada. Förutom på humöret kanske ;) Ser på en stark resa med Morgan och Ola-Conny, vilka tok.. Skrattar gott åt alla missförstånd i översättningar och Ola-Connys besvikelser när Morgan får in både mer och godare mat ;) Nä, dags att packa. Imorgon bitti åker jag, T och mamma till Brista :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar