Leta i den här bloggen

torsdag 5 september 2013

Fyra månader

Idag var det fyra hela månader sen som vi för första gången fick träffa Tilma. Vid den här tiden låg jag troligast och försökte få henne att äta från mig. Men hon var inte speciellt hungrig ;) hon är ju född vid åtta på kvällen så hon var knappt en timme den här tiden för fyra månader sen. Älskade barn! Imorse rörde jag ihop en halv smakportion gröt åt henne då hon igår bara smakade 5-6 skedar. Men allt tog slut, det var nog tack vare den mumsiga päronpurén hon fick till ;) gott ska det va! Jag vill heller inte äta gröt utan sylt så det är klart hon ska ha det till :) Innan det var dags för grötfrukosten så testades nya vrålåket. Hon når ju inte ner än, men den blinkade och lät riktigt roligt :)
Nu sover Tilma sen en timma tillbaka, Linus åkte till Sidensjö för att hämta en släpvagn då han ska på äventyr imorgon. Jag själv har nyss ätit lite frukt till Kockarnas kamp och ska nu se på Broadchurch, vill ju veta vem mördaren är :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar