Leta i den här bloggen

torsdag 19 september 2013

Färdigt!

Imorse vaknade jag av den glada dam kl. 7.30!! Jag känner verkligen att jag orkar med dagen på ett annat sätt nu då hon sover en hel natt utan att behöva gå upp. Så skönt! Jag njuter så länge det varar :)
Idag har jag ägnat dagen till att packa för sista helgen i husvagnen för i år. Ramsele och lastbilsträffen är destinationen. Och som vanligt bokar vi fredag-söndag men kommer iväg på torsdagen ;) ja ja! hade jag bokat från torsdagen så hade vi ju troligast inte alls kommit iväg den dagen. Tilma har sovit så gott i regnet idag. 2 timmar på förmiddagen och nu är det över en timme igen. Vi hann ju med ett bad däremellan så hon är fräsch för helgen :) badhjälpen är ju fantastisk! Hon har än så länge inte lyckats kravla sig ur den, så medan hon plaskade på så tog jag mig en dusch, toppenbra.

Nu väntar vi bara på karln i huset som varit borta sen tisdags morgon, och när han fräschat upp sig och tvätten är färdig så åker vi. Mysigt! Trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar