Leta i den här bloggen

fredag 27 september 2013

Sagt är sagt

Haha! Vad var det jag sa?? När jag berättar om hur lättsam Tilma är på natten så skulle jag säkert få äta upp det. Och jo visst! Det har varit snurr-storgrin-tappa tutte-nätter. Dock varken mat eller gå upp och vagga, mer trångt i sängen och en mamma som får sova lite mindre. Men nu ligger hon i sin säng igen. Med filt på sig! Ni kan inte tro att hennes täcke duger inte.. Det sparkar man av sig direkt! Filten går bra. En blå Scania-filt i fleece. Mysig är den!

Idag har vi varit och myst hos min farmor hela dagen! Så härligt att få vara hos henne. Min bästa farmor!!

Ikväll har vi varit på klädparty! Snoozy hette märket, aldrig hört talas om förr, men fantastiskt fina kläder var det :) Inte tok-dyrt heller, faktiskt bra priser.
Snoozy har oeko-tex-märkta kläder i storlek 62/68-122/128, alltså tyger fria från kemikalier. Samtidigt så stödjer dom världsnaturfonden, så alla deras mönster på kläderna går i naturens tecken.
Jag köpte en mössa till T i mönstret lila svampar. Det var en lilla botten och sedan var det stora flugsvampar på den bland annat. Sen fick hon även en tunika i färgen lila/rosa med små ugglor på :) nu väntar -vi bara på att grejerna ska komma!
Här är hemsidan med kläderna www.snoozyhomeparty.se

Blogga klockan halv fem på morgonen.. Ja ja, Linus klev upp, Tilma vaknade till, jag flyttade hon till Linus sida av sängen, hon har faktiskt sovit hela natten, än så länge, 6 timmar, i sin säng!! Nu har hon somnat om igen och det börjar så även bli dags för mig att göra det.

Trevlig fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar