Leta i den här bloggen

måndag 23 september 2013

Ramsele

Nu är lastbilsutställningarna slut för i år och så även campingsäsongen. Fredag mitt på dagen slutade det att regna och helgen blev fin. Helt underbart! En trevlig helg med en hel del priser till fina bilar lagom med putsning, mat och surr, många timmar utomhus och massa mys :)

Michaela och pappa kom på lördagen och hon var så sugen på att stanna så vi fick en övernattningsgäst, tyvärr kunde vi inte vara ute så länge då det började regna och T var lite orolig. Men vi somnade som nå stockar när vi gick och la oss ändå.

Igår packade vi ut allt ur husvagnen för vintern, så nu är det bara att städa den ordentligt och tvätta för att den ska vara fräsch för nästa säsong.
Jag drog även med Michaela på gympan på kvällen, roligt pass! :)

Idag är det mysdag som gäller. Var ute och gick med Tilma 30 min i vagnen på förmiddagen men i 6 plusgrader, blåst och spöregn hade jag behövt mer kläder än vad jag hade. För två timmar sen somnade hon inne, skönt för oss båda att vara inne efter en hel helg utomhus.

Tvätten är snart klar, T ropar att hon vill bli upplockad så nu är det dags för mer mys.
Trevlig måndag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar