Leta i den här bloggen

lördag 14 september 2013

Lördag

Hade en morgonpigg tjej imorse.. Eller nja. Vaknade strax innan 6 för mat men ville hellre busa än somna om efteråt. Testade att lägga henne i sängen, men det skulle rullas och pratas istället. Trött som sjutton då hon hade snurrat och tappat tutten med jämna mellanrum sen klockan 3. Så strax efter 7 gav vi oss ut på promenad. Behöver jag nämna att hon somnade när jag rullade ut vagnen genom dörren?! Ja ja. 5km senare var jag nöjd och T sov till 9.30, superskönt! I eftermiddag/kväll har vi varit i Nybyn. Skönt att bara ta det lugnt, få mat, sällskapa och mysa. Nu rullar vi in på gården och jag ska skynda mig till sängs :)
Tänk om man alltid hade privatchaufför, skönt! Helst då man är lagom trött och det är mörkt :)
SÅ avis, ville så gärna krypa ner jag med!
Mysigt med alla löv som faller, nu är det höst och jag verkligen måste byta gardiner i veckan. Jag har hört att det ska bli regn med, så då finns det nog lite att påta på med inne :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar