Leta i den här bloggen

onsdag 28 augusti 2013

Firande

Idag åkte jag och T till stan. Vi passade på att uppvakta och hälsa på en god vän som om några dagar fyller jämt. Det är alltid lika roligt att träffas, man surrar och uppdaterar varann om livet och vips har två timma gått snabbt. Vi var in på flera olika apotek samt babyproffsen men inte hade dom rätt nappar inte. Mam air 0-6 mån, superbra då T inte blir lika röd runt munnen som en heltäckande. Men de på bp beställde hem så då ska vi in igen när de fått hem dom :) T grät i sömn väldigt mycket så nu :ar jag plockat över henne och vi sover tre i våran säng. Jag med mina sovande och snarkande älsklingar på sidorna om mig. Jag är lyckligt lottad!! Nu ska jag och mina stinna tuttar som håller på att avvänjas ta och försöka sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar