Leta i den här bloggen

lördag 3 augusti 2013

100% smärta

Ja hör ni! Igår var den magvärk som jag haft ett par dagar mer eller mindre outhärdlig. Jag tänkte att jag var trött, grinig, mm och bara behövde ta det lugnt och sova så vi följde med mamma och systrarna till Mellanselsbadet. Väl där så gjorde magen så pass ont att jag inte kunde bära T utan att det gjorde riktigt ont och blev illamående. Så jag la mig i skuggan ett tag för att vila. Men det gick inte :-( så ringde till 1177 som sa att jag skulle till akuten snarast då det kunde ha något med förlossningen att göra. Vi var inne vid 15, då togs prover och kändes på magen. Det gjorde ont och tårarna bara sprutade. Vid 20-tiden visade det sig att blindtarmen skulle bort. Så klockan 21 var det dags! Tilma fick äta ur flaska, det gick toppenbra direkt! Och tur är väll det! För nu när hon ska få mat eller mysa så gör det väldigt ont om hon kommer åt magen :-( Snart blir det nog bättre! Nu pumpar jag mjölk för fullt och jag får troligast åka hem idag, vi väntar bara på läkaren. Som redan borde ha varit här. Såklart ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar