Leta i den här bloggen

onsdag 7 augusti 2013

På vift igen!

I måndags kom Tilma och Linus för att hämta hem mig. Började bli lite bättre, och därmed rastlös. Jag längtade hem! Natten hemma var sådär. Amningen ville inte riktigt fungera, jag hade ont mm.. Natten till idag var mycket bättre! Nu har jag beslutat mig för att pumpa till Tilma det som går och erbjuder ersättning sen om hon inte är mätt. Jag blir mindre stressad och T mer nöjd då hon äter sig mätt. En så kallad Winn-winn-situation :) Idag åkte vi upp till Umeå som vi planerat länge tillbaka och besökte Nolia. Jag hittade skoterkläder, 600kr totalt för ett par byxor av märket Halvarssons och jackan från snowpeople. Ett fynd! Inte årets modeller, men de håll nog en varm ändå :) Gissa vilken hall som var mest folk i? Mathallen! Fy för att gå där.. Ena snikigare än den andra och äldre människor som stannar mitt i gången länge. Inget att dra barnvagn genom iallafall ;) Hade klätt Tilma i marinblå body med en gunghäst på i rött och randiga byxor i massor med färger och varenda en som titta ner i vagnen sa något med pojke/kille/han. Måste man ha rosa på flickor för att se ska vara flickor eller? Spela roll.. Hon är vår prinsessa iallafall - no mather what! Linus och jag har precis spelat kort färdigt, jag förlorade :( typiskt! Nu är det daga att sussa, ny mässdag imorgon. Då ska husvagnsområdet utforska, och vi ska drömma oss bort - likt som vi gjorde idag o smålandavillans monter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar