Leta i den här bloggen

fredag 30 maj 2014

Sollefteå

Dag 2 är snart över. Hej å hå va kul vi ha det här!
Vi gör precis det man ska göra på.en camping, äter mat och semestrar. Tilma verkar njuta minst lika mycket som vi gör.. Tänk att ha mamma och pappa för sig själv, på liten yta och göra massa olika grejer hela tiden. Jag minns det från när jag va liten, jag älskade dom här campingsemestrarna. Det bästa som fanns!!
Igår va det mest lekparken och promenad runt området som vi hann med. Brorsan och Johan kom och åt middag med oss, trevligt med besök :)
Idag blev det en tur på stan, badhuset och en sväng på marknaden. Pissregn hela dagen. Nu hoppas vi att det ska vräka ner nå grymmen inatt så vi slipp en till regnig dag. Som tur är så ha vi stora förtält, så plats till att umgås och ha skoj finns det gott om.
Just nu väntar jag på att T ska somna så jag kan gå till dom andra för lite kvällsmys.
Hon är lite trögsomnad, antagligen för att hennes sleep sheep överröstas av regnet på hisvagnstaket. Tur att det finns götta som sällskap ;)
På vägen hit låt vi bakom denna vinge..

Tilma sover gott i vagnen om dagarna 

Välling ha blivit favoriten på kvällen igen

Husvagnsmys!

Mmmm, en göttbit 

Karlarna lagar mat i regnet 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar