Leta i den här bloggen

tisdag 20 maj 2014

Regn

Pärern ska ha sitt också..
Grått och trist var det då ute idag, annat var det igår.
Igår var det soligt och varmt hela dagen och vi va ute i stort sett hela dagen också. Linus va på riskutbildning hela förmiddagen i Härnösand och när han kom hem for han och jobbade, vi åkte då till Nybyn. Fick god lax till middag och busade massor!
Vi åkte även med lite rat till den mobila återvinningen som är i Sidensjö den här veckan.
Jag tänkte innan vi åkte iväg att jag borde lasta vagnen i bilen innan det skulle börja regna, men väntade med det och fick göra det i spöregn. Såklart!! Haha :)

Igår bestämde vi att vi skulle ta en liten semester snart, det blir husvagnen fyra nätter i Sollefteå över Kristi Himmel-helgen. Det ska bli supermysigt och listor är gjorda, för en hel del saker kan ju behövas. Och Tilmas saker brukar inte vara något större problem att komma ihåg. Det är värre med allt annat :p och främst det till sig själv..

Måste införskaffa sandaler till både mig och Tilma och solglasögon till T. Det är ju snart sommar!
Och på tal om sommar.. Snarast måste jag ta tag i vinterkläderna som inte är bortplockade, men veckan har ju just börjat så det borde hinnas med.

Dammsugaren har gått varm nu på morgonen, Tilma har sovit snart 40 min och det är snart dags att ta bilen över skogen mot Bvc, 1årskoll står på schemat. Spännande! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar