Leta i den här bloggen

torsdag 1 maj 2014

Slö

Värken i kroppen börjar kännas lite bättre som tur är. Jag har legat på soffan i stort sett hela dagen, tagit reda på lite tvätt och disk, ätit lite, men mest degat på soffan. Dock ha jag försökt att inte sova så mycket då jag vill sova bra i natt istället. Jag lär nog vara klubbad om nån timma då ögonen redan nu tynger hårt.
Tilma och Linus ha varit på vift hela dagen så jag ha haft Tilmaabstinens till tusen!! Nu är dom hemma, vi har varit ut på en promenad i haglet och nu ska vi nog göra natta för henne snart medan jag ska ta ett redigt kvällsmål :)
Imorgon blir nog Tilma med mormor och mostrar och jag ska städa det som städas kan (tog en redig städning både igår och idag) så vi håller oss friska nu. För blir det inga fler upptåg på sjukan så har vi ju ettårskalas på söndag.
Vi håller tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar