Leta i den här bloggen

fredag 2 maj 2014

Mat

Idag har jag verkligen försökt att äta, men det går så trögt än. Fy för noll matlust! Friska är vi då nu hela familjen ikväll gått två dygn sen sista var sjuk.. Men kroppen har ju ändå inte hunnit återhämta sig riktigt än. Tråkigt nog! Kanske en god grillad älg hade kunnat ändra på det? Jag hoppas :) inte för att jag har nån nu, men grillat kaaaanske det blir imorgon. Om jag inte åker på tjejfesten som planerat.. Känns tråkigt att hoppa den, men vi får se!

Imorgon är jag och T billösa, kalaset är uppskjutet till nästa lördag och den första tanden är nästan uppe på Tilma. Så morgondagen blir till att alvedonkurera tandköttet med jämna mellanrum och ha massor av Tilma&mamma-mys!! Inga speciella måsten. Skönt!

Tilma har varit i Sidensjö idag, mamma hämtade henne och mamma&pappa kom tillbaka med henne ikväll. När dom skulle åka ville Tilma följa. Hon va så himla elak! Positivt tycker jag, hon trivs bra där.
Hon gav sig efter en stund och "mamma mamma mamma" var melodin tills hon somnade. Sötfia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar