Leta i den här bloggen

lördag 3 maj 2014

Lördag

Idag känner jag på mig att det blir en bra dag! Tilma har varit på sitt "vanliga" tandsprickningshumör. Ilsken och skriker rätt ut för minsta lilla motgång och famn-sjuk omvartannat. Lilla grynet! <3
Men nu sover hon gott ute i vagnen sen en timme tillbaka, jag har ugnsstekt marinerad kyckling och ser på Sommaren med Göran - i brist på annat sevärt på tv.

Ikväll ska jag iväg på tjejfest, bara jag orkar. Men det tror jag då allt! Matlusten är bättre idag, så får äta många mål men lite åt gången så man får upp ämnesomsättningen kanske :p Nån timme kan man ju vara med ikväll iallafall!

Linus åkte till Sundsvall på "gubben-sväng" imorse. Varken Ikea eller Brista city skulle besökas. Men däremot Northbike, biltema och jula skulle få sig ett besök. Tur det, för då slipper jag dom på torsdag när vi ska ner ;) haha!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar