Leta i den här bloggen

söndag 11 maj 2014

Kalas

Lördagen gick i kalaset tecken.
Först hade vi Tilmas ettårskalas ettårskalas. Mycket folk, tårta och kakor i olika former. Hon fick massor med fina presenter med allt från uteleksaker, lastbil att åka på och pussel till kläder och mjukdjur. Hon fick även virkade bakverk.
Tilma hade ett superroligt kalas och en fantastisk dag med nära och kära. Tack till er alla!




På kvällen var det dags att fira Jörgen (Linus kusin) som fyllt 40år! 
God mat, trevligt sällskap och fantastisk underhållning. En riktigt trevlig kväll! Tusen tack :)
Albin rev av en låt i pausen (ca 10 sek)!

Fick även lära mig hur man gör "enkla gubbar" men jag tror barnen på jobbet kan bli rädda för denna :p

Nu vill jag åka och hämta T snart som har tillbringat natten i Sidensjö hos sin mormor och morfar. Ska bara se om jag får med mig den mer "trötta" sambon eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar