Leta i den här bloggen

måndag 3 mars 2014

Oral-B

Jag kom med i kampanjen Oral-B tandborsthuvuden samt tandkräm genom att jag är en Buzzador.

Min utvärdering av detta kommer här..
Tandkrämen fick många pluspoäng. Den kändes fräsch, den smakade gott, löddrade lagom och gjorde att tänderna kändes rena och fina.

Borsthuvudena då. De jag fick testa var 3D white, floss action och triZone.
Jag rangordnar efter hur mycket jag gillade dem.
1. Floss action (Bäst! Tänderna kändes renast med detta borsthuvud.)
2. TriZone (Bra. Kändes inte som det blev lika lätt rent med denna.)
3. 3D White (Okej. Tänderna blev inte jätterena så lätt, man fick jobba mera och att de blir vitare märktes inget av under testveckan jag använde den.)

Rolig och bra kampanj, spännande att man kom med.
Nu ser vi fram emot nästa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar