Leta i den här bloggen

lördag 29 mars 2014

Negativt

Det har varit mycket negativa sjuk-inlägg ett tag nu.. För hur det än är, när frustrationen tränger sig på vill jag skriva av mig så jag lägger det bakom mig. Annars känns det som att det eskalerar i en evighet.
Vi gjorde en tur till stan tidigare idag. Köpte en sittdyna till vagnen (är rädd att lädret ska bli kallt/varmt att sitta mot. Ännu fegare blev jag nu till att hon direkt mot när urinvägsinfektion gick upp i njurarna. Det blev en helsvart. Enkelt, praktiskt och passar i båda vagnarna. Sen blev det flera par tights till Tilma. Hon blir så varm i tjockare mjukisbyxor när vi är inne eller hon bara sitter i vagnen. Hittade på rean :) kul att fynda!
Nä, nu ska jag försöka sova. Två timmar ha vi varit vakna nu inatt, men det verkar som T har somnat om nu. Äntligen!
Hon vägrar vällingflaskan nämligen, så till kvällsmat äter hon nu gröt och när hon vaknar såhär på natten erbjuder vi bara välling, vatten och medicin. Hon hostar så hon vaknar, troligast pga rinnsnuvan.
För den intresserade så kan jag berätta..
På våra vakna timmar nu i natt har det gått FYRA tåg förbi här. Nattjobb verkar vara melodin på järnvägen :)
Hoppas ni sover gott, det ska jag göra nu.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar