Leta i den här bloggen

måndag 25 augusti 2014

Måndag

Veckan startades med många timmars sömn efter fem dygn med dåliga nätter för mig. Vaknade med ont i kroppen, huvudvärk, svullna ögon och en underbar dotter vid sidan om mig vid halv åtta.
Mamma och pappa erbjöd sig att ha Tilma hos sig några timmar idag, jag åkte till stan och storhandlade, sen blev det en sväng till tandläkaren igen då lagningen hade släppt på den tanden jag lagade och då det fortfarande gör ont i tanden blir det såklart - ett återbesök. Man hade ju kunnat göra roligare saker än vara där, men nödvändigt ont..
Såg även massa polisbilar och polishelikoptern påväg dit, hörde dom letade efter en kvinna som försvunnit inatt - turligt nog är hon åter funnen i välbehåll. Underbart!
Snart kommer T hem, mamma skulle skjutsa hem henne, jag har plockat reda på lite här hemma nu och ligger på soffan en stund, kanske mår kroppen bättre av det?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar