Leta i den här bloggen

torsdag 17 juli 2014

Tand på väg

För drygt en vecka sen fick jag känna i Tilmas mun, tänkte kolla om det fanns några tänder på gång eller så. Tyckte mig känna något hårt i överkäken, men det var så pass långt bak att jag inte brydde mig mera. Igår kände jag igen. Samma ställe var vasst, och mycket riktigt är tand nummer fem på väg. Dock inte i en ordning med de andra tänderna, utan längre bak.
Kan inte säga ifall det är en kindtand eller en vanlig fast längre bak. Nåväl! Mycket påverkad är hon inte. Lite orolig och ledsen om nätterna men inget mer allvarligt.
Nu ska här sovas, huvudvärken hoppas jag försvinner i samma veva. Vaknade med den imorse, och har inte gett sig under dagen med varken alvedon eller vätska. Nya tag imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar