Leta i den här bloggen

fredag 20 juni 2014

Tungt

Midsommarafton idag, ja snart är vi kanske på banan. Vädret är ju inget att hurra över, uppehåll från regn men kall blåst och mulet, ca 12 grader.. Har sovit rätt dåligt i drygt en vecka, pga olika orsaker. Idag är en sån dag man önskar att få dra täcket över huvudet och sova timtal. Tung dag! Svimningskänslan har infunnit sig några gånger och lite yrsel kände jag av tidigare. Mina symtom på trötthet.
Tilma är också trött idag, sov 19-5.30 och somnade sen om ute i vagnen 8.30 då hon ville upp i den och jag fick mig lite frisk luft. Hon sover än (10.30)! Tror att hon laddar maximalt för en eftermiddag med bus och lek med kompisar :)
Pärern har jag hunnit skala iallafall, bäst att göra potatissalladen klar. Han som skulle hjälpa till tog sovmorgon, klev upp och åkte iväg "en snabb sväng".  Ja, ni fattar... ;)
Trevlig midsommar vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar