Leta i den här bloggen

fredag 13 juni 2014

Firande!

Så mycket trevligheter jag och Tilma ha hunnit med idag!!
Först gick Calle, kusin, ut 9an på Gene. Nu väntar förhoppningsvis bygg på honom och vi önskar han all lycka, men först ett långt och härligt sommarlov.
Vi blev bjudna på lite fika och lunch där hemma och drog sen vidare till stan.
Kusin Jonte tog ju studenten idag, hurrrrra!!
En väldigt speciell dag för honom son jag hoppas att han tar med sig i minnet för lång tid framöver. Tyvärr väntar ju inget riktigt sommarlov på honom, nackdelen med att gå ut skolan tyvärr.. Han knegar på i sommar istället - duktigt!
Efteråt blev det lastbilstittning på stan och akutshopping till Linus då han varken med finare kläder eller skor blev bjuden på Poseidon ikväll och inte skulle hinna hem innan.
Skjutsade han från lastbil till förfest och sen åkte jag och Tilma på studentfirande i Bjästa. God mat, trevligt sällskap, bus och mys. Studenten är speciellt, så roligt!! :)
Nu är vi nyss hemkomna, Tilma har två tänder uppe på g så lite orolig, men bara jag borstat tänderna klart så blire natta för mig med.
Det tar på krafterna att ha kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar