Leta i den här bloggen

torsdag 12 juni 2014

Sommar

Skönt med värme och lite kläder..
Men dom där förbannade köttätarna till små-sattyg. Knott!!!! Vi ha nu varit ute en timme på morgonen och Tilma hade blodfläckar på minst sju ställen på huvudet. Okul! Det enda som är något positivt i det hela är att hon verkar oberörd av det, som tur är!
Jag ha hunnit bli biten jag med, men jag får kliande bett istället. Det är tur hon har ärvt Linus i känsligheten för bett iallafall. Han får inte heller några som kliar. Lyx!

Vi hann både dammsuga bilen, leka i lekparken och dra lite ogräs i sandlådan (evighetsprojekt)..

Nu ha hon precis somnat en stund, jag funderade på att åka in på rean men efter allt städande igår, och även lite idag så ville nog kroppen vila då jag fick sån huvudvärk. Nu är den borta iallafall, men tar det lugnt nu när Tilma sover så kanske kroppen orkar mer sen.

Middagsplaner för idag.. Hmm.. Köttfärslimpa, pärern och sås kanske kan va nått?!

Trevlig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar