Leta i den här bloggen

tisdag 24 juni 2014

Tisdag

Godmorgon!
Idag är det dags för barnmorskebesök. Lyssna på bebisens hjärtljud och ta en massa prover. Förhoppningsvis få moderskapsintyget också. Tro om dessa två nätter kommer att visa sig på dess sömnbrist?! Återstår att se och ikväll går jag och lägger mig  t i d i g t. Dyngtrött var jag igårkväll men somnade närmare 23 ändå då tröttheten försvann när jag gick och la mig. Tilma har jättejobbigt med tänderna, snuva och skriker i sömn så vid halv ett tog jag över henne till oss, då hade jag varit upp fem gånger sen jag somnade. Sen va hon vaken mellan 3-4.30. Hon gjorde allt för att Linus skulle vakna, men somnade till sist om utan att vi behövde kliva upp. Och morgon halv sju. Tur att man inte har något arbete man behöver använda huvudet till idag då det är andra oroliga natten i rad.
Nu är det frukostdags tycker jag. Igår bakade jag och Tilma en filmjölkslimpa som hon mumsade massor av, det går nog ner idag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar