Leta i den här bloggen

söndag 29 december 2013

Byxor

Igår sa mamma åt mig att dom ville ha Tilma snart igen. Så vi åkte dit tills Tilma skulle sova på förmiddagen. Hanna och jag promenerade en timme och manma och pappa kom hem efter styckning lagom till lunch (mer tacos till oss alla!!) Då åkte jag och Linus till stan en sväng. Dammsugarpåsar och blöjor behövdes. Vi gick också in på utekompaniet på väg hem. Någon fyrverkeri köptes och jag fick min födelsedagspresent. Fyller ju i augusti, men som nybliven mamma och nyopererad så var det inte lätt att välja storlek. Hade jag valt då så hade jag helst valt herrstorleken i strl xxxxl! Nu kunde jag ha damstorlek och lundhagsbyxorna blev mina, nöjd!!
Velade mellan röda och dom här sen jag fick presenten, men tog dessa då vi sist va på en tillställning och 8 av 10 i samma kompisgäng hade röda. Så snyggt!! Men jag är riktigt nöjd med den här färgen också :)

Snart är det nytt år med, och en ny utmaning för mig med fina mål är uppsatta, vill man så kan man.. Återkommer med mer info efter nyår om detta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar