Leta i den här bloggen

söndag 29 december 2013

Dagvill

Har väldigt svårt för dagarna nu när Linus är ledig också. Men tillslut kom jag fram till att det varit lördag, hela dagen!
Vi hälsade på Per och Frida en sväng idag, sen har några klädesplagg tvättats och tacos förtärats, annars har vi inte gjort nått vettigt alls. Är nog därför jag har svårt att somna nu med benen full av spring.. Imorron blir det långpromenad i raskt tempo, det behövs!!

Nä, försöka sova kanske.. Räkna får eller nått!? Candy crush funkar inte som sömnmedel iallafall, blir bara så arg då jag ha varit fast på samma bana alldeles för länge!!!

Linus drog på puben ikväll, får se när han behagar komma hem, hoppas dom haft det trevligt! :) och jo. Jag menade det! Det finns så mycket irritation och avundsjuka bland par nu förtiden. Jag blir glad när han är glad. Och när han inte är borta allt för ofta så kan det vara vettigt att njuta i glada vänners lag ibland också. Hur skulle det annars bli om vi var som fastklistrade jämt? Om han verkar sova gott och behöver det så kliver jag gärna upp på morgonen med vår dotter, jag vet ju att han gör detsamma för mig om det behövs. Att hjälpas åt och glädjas med varandra tycker jag är viktigt. Linus och Tilma är ju dom bästa jag har, jag skulle ju inte må bra ifall dom inte gjorde det.

Jag ska fantisera fram något gott till middag på nyår, då kommer säkert John Blund tillslut. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar