Leta i den här bloggen

torsdag 5 december 2013

Arg

Avslutade gårdagen med att träna, gick på stepup-passet, och startade den här dagen med ett Olga-pass. Skönt!

Tilma roade sig själv rätt bra de 40 min jag tränade imorse.

Vi var till stan idag. Ibland blir jag så kräkless på att gå hemma bara. Linus har klivit upp och åkt på jobbet före vi ens har vaknat ochkommit hem till sen middag. Jag som älskar att ha folk omkring mig, men är samtidigt hemmakär. Jessica L, om du läser detta.. Vi MÅSTE promenera snart igen :)
Och är det någon annan som är sugen på sällskap på dagarna om veckorna, så hojta till. Vi kommer!! Eller så är ni välkomna!! :)

Idag hade jag turen på min sida. Kom körandes norrut på e4, i höjd med gamla brandstationen så står en bil i vänster fil, stilla! Det var bara det att bilen framför hade koll på det, svängde över i det tomma högra körfältet och nån meter bakom kommer jag i ca 60km/timme utan att kunnat ana det minsta lilla. Ingen varningstriangel var utsatt, Inga bilar som sänkt hastigheten etc. Pallnit, och som tur var hann den bredvid mig också reagera så det löste sig till det bästa. Tyvärr åkte vi hemöver 40min senare och då hade det hänt. En annan hade krockat med den stillastående bilen. Mitt hjärta knöt sig.. Det hade kunnat varit jag... Men som tur var klarade jag mig denna gång. Jag hoppas innerligt att alla klarade sig utan skador.

Nu till rubriken. Jag blir inte ofta riktigt förbannat arg. Idag hände det. När en människa lägger sig i saker den inget har att göra med när två andra personer håller på att reda ut något. Så ovuxet gjort!! Att lägga sig i saker man inte har en bakgrund eller anledning till att lägga sig i. Det är riktigt dåligt gjort.. Jag blev arg! Punkt slut!!

Imorgon är det fredag, och som jag ska mysa med Tilma!! Hon ska ju nämligen va hos sin mormor och morfar i helgen :)
Vi ska på andra saker vi. Återkommer om detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar