Leta i den här bloggen

tisdag 10 december 2013

Utflykt, bad och julmys

I lördags fick vi åka med Poseidon, äta och lyssna på Pink hink med Linus jobb, så trevligt och roligt :) tyvärr stoppade en huvudvärk som hette duga mig tidigt, så min snälla pappa hämtade mig och jag åkte dit och sov. Som en stock, åtta timmar i streck!! T sov med mamma och pappa, så jag gick in dit vid halv åtta, hon sken som en sol. Älskade unge!!

Idag har vi varit på sista badet, igår var vi på sista stor och liten för i år, nu är julen nära när allt tar paus. Gympan har också slutat för i år, nu gäller det bara att hålla i det själv under uppehållet :) styrketräningen håller jag ju på med för fullt redan, så det ska nog gå bra.

Ikväll har vi, några tjejer på byn, myst. Julmyst hos AnnaStina i Lännäs, det var verkligen mysigt. Gott fika och paketleken, jag spelade till mig en strut Årechoklad och en plåtburk med pepparkakor. De va ju bra!

Nu dags för tandborstning men jag har fastnat framför "fest hos Bagge Wahlgren", ikväll gästas de av LarsÅke Wilhelmsson och Josefin Crawford. Roliga typer!

Hur det går med träningen? Jovars. Har hållt det hittills, förutom att en promenad inte hans med idag och att jag bara gjorde två, istället för tre, omgångar i måndags. Fick avbryta pga huvudvärk. Men imorgon så är deg daga för en riktig genomkörare igen :)
Sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar