Leta i den här bloggen

onsdag 16 april 2014

Påskligt

Ja, påsken står för dörren. Och jag har inte ens fått upp några ljusare gardiner.. Illa! Kanske jag hinner det ikväll? Det återstår att se.
Tilma är gnällig idag, tempen på 37.5 är ju inte jättehög, men något förhöjd. Hon ramlar, slår sig, går jag två steg ifrån henne skriker hon rätt ut.. Ja, här har det inte blivit mycket gjort idag. Jag är så nojjig nu när hon va så dålig sist, så att så fort hon inte är sig lik kollar jag tempen på henne. Allt för att inte urinvägarna är så lätt att få reda på om dom krånglar för henne :/
Hon fick sig en dos alvedon ett tag innan hon somnade och nu har hon sovit en timme iallafall. Skönt för henne!

Jag ska ta och börja med maten, tro vad det blir för gourmeträtt idag? Jag är sugen på grillat, men grillen är inte framtagen och rengjord ännu, så det får vänta. Kycklingspett kanske? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar