Leta i den här bloggen

måndag 7 oktober 2013

Söndag

Söndag måste vara den slöaste hemma-fixar-dagen.. Iallafall här!
Jag har inte tvättat. Inte dammsugit. Inte plockat en massa grejer. Men diskmaskinen har iallafall fått gå, men den är inte urplockad.
Konstigt nog så gick hela dagen ändå utan att allt detta gjordes.
Istället tog jag och Tilma drygt en timmes promenad på förmiddagen, myste och busade om vart annat, och sen tillbringade vi ännu några timmar i Sidensjö hos mamma och pappa.. Pappa, som fyllde år i tisdags, firades av sina syskon så det var full fart där.
Vi fick även mat. Lyx oss!
Michaela och jag tog oss på gympan, konditionspass, precis vad jag behövde! Mådde både illa och kände mig yr efteråt, men nu känns det bara superskönt!

Tilma har börjat röra sig så mycket i sömnen. Vilket innebär att om man har henne mellan oss så kan man räkna med att det blir rörligt. Och har man henne i sin säng så får man ibland höra nått grin när hon har fastnat med en arm, kört upp huvudet i sänggaveln eller nå sånt. Rulla på mage gör hon lätt som en plätt i sömnen också. Så vi försöker ha så lite grejer i sängen som möjligt :)

Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar