Leta i den här bloggen

måndag 14 oktober 2013

Lättad

Det finns ingen bättre känsla än när man har pratat om något som legat och grott i tankar och funderingar ett tag.. Man känner sig både lättad, gladare och bättre till mods. Det är underbart! Ikväll somnar jag snabbt med ett leende på läpparna.

Den senaste 1,5 månaderna har Tilma sovit hela nätterna i sin säng, i vårt rum.. Men har alltid vaknat till då vi går och lägger oss och när väckaren ringer för Linus. Idag, medan T sov 3,5 timme ute i vagnen, så städade jag vårt sovrum. Och fixade Tilmas rum. Så nu har hon fått flytta in dit! Vi får väl se hur det går :) hittills har hon inte vaknat en gång sen klockan 20!

Idag, fick jag ett sms på förmiddagen av min underbara sambo, mannen i mitt liv, som fick hela dagen att bli till glädje!
Det stod "jag älskar min familj. Puss"
Fantastiskt mysigt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar