Leta i den här bloggen

onsdag 2 oktober 2013

Dag och form

Det tar på att vara Linn. 
Först vara gravid i nio månader.
Föda barn och återhämta sig efter det.
Operera sig oplanerat.
Och nu ytterligare eventuella komplikationer efter något som jag antar är alla förändringar som skett i kroppen det senaste året.
Jag vill vara jag! Glad livsnjutare med humöret i topp. Tyvärr är jag inte där. Bara dagligen när jag busar med dottern eller skrattar i glada vänners lag. När lugnet kryper på dalar allt för ett tag. Det är tur man har en fantastisk familj!
På måndag är det dags för ny koll, besiktning.. Barnmorskebesök och ev läkarundersökning.
Jag grät en skvätt ikväll.. Av lyckan att ha en underbar sambo och en fantastisk dotter samtidigt som nån oros-tår föll då jag inte mår så bra för tillfället. Men förhoppningsvis får jag glada besked på måndag och oron kan släppas.
Nåja.. Det är inget allvarligt. Bara sån där lagom oro som gnager i en, humörsvängningar, humördimpning osv. Kände mig halvsjuk idag. Skippade träningen. Men efter att ha ventilerat tankar med sambon och tagit en lång dusch så kändes det bättre. 

Nu ska jag försöka sova.. Min älskade prinsessa somnade i vår säng vid 19.30. Hon fick ligga kvar, och jag ska snusa Tilma tills jag somnar. Lyx mig!



Godnatt från oss!

2 kommentarer:

  1. Hoppas det blir bra för dig till slut. Allt brukar lösa sig.

    SvaraRadera
  2. Jo det är klart attdet löser sig, men ibland undrar man bara varför kroppen ska strula så :) tillslut blir allt bra igen!

    SvaraRadera