Leta i den här bloggen

lördag 1 februari 2014

Veckan i bilder

I lördags åkte min telefon i golvet och skärmen sprack, som tur var hade jag fyra (!!!!) dagar kvar innan den blev 6 månader gammal. Så det fixades med försäkringen. Tur! Idag var jag och köpte en ny. Lik! Samma färg till och med. Okul!
Men nu slipp jag rotera bilden hela tiden för att kunna använda telefon, nu äger jag en ny och hel telefon igen. Skönt!
Veckan som gått får ni i bilder :)
Tilma startade veckan med att vara hängig, och när hon är det så vill hon tydligen sova inne.. 30min max går bra i vagnen ute då.

Sova på mamma gick bra det med, jag njöt!

Nya overallen har kommit och vi har redan varit ute och använt den några gånger, varm och nöjd dotter och mamman lika så.

Tilma fick äta våfflor till lunch en dag med hallon, banan och grädde, mumma! Och allt mjölkfritt, så klart :)

Buse!

Ja, det har ju börjat klättrats med. Är man inte under vagnen kanske man ligg i en byrålåda. ;)

Rensa lådor är kuuuul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar