Leta i den här bloggen

måndag 3 februari 2014

Måndag

Vi startade dagen här vid 7, lagom tycker jag. Lång frukost, bortplockning, disk och fix. 9.20 gick vi till liten och stor, vi var tyvärr själva där som lekte, hoppas på bättre uppslutning nästa gång..
Sen gick vi hem, Tilma försökte vifta bort solen som hon tyckte va ivägen ;) jag vände styret och vips var problemet löst. Solen värmde både snön och luften ordentligt idag. Handlade lite på hemvägen och Ts farfar kom lagom till eftermiddagsvilan. Han tog Tilma på promenad och jag fick gå iväg och åka skidor!!! Lyckliga jag!! 5km fick jag ihop och det va så roligt och jobbigt på samma gång. Konditionen är obefintlig och likaså armstyrkan. Tur jag ska börja med nytt Olgapass snart, så kanske armarna tränas upp igen.

Vi är några som tänkt börja med spinning i stan 1g/vecka. Jag längtar ihjäl mig till första passet :)

Här är garderoben!



Buse!

Reklamen är roligast

Trycksvärta all-over, så fort Linus kom hem skickades dom in i duschen, ren och lukta-go-tjejen ligger och sover sen länge. Jag hör henne snarka. :) 

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar