Leta i den här bloggen

lördag 15 februari 2014

Jubileum

Igår hade jag och Linus varit tillsammans i fyra fantastiska år, officiellt iallafall. Vi har ingen riktig koll på det egentligen men i februari var det och vi har bestämt att vi firar på alla hjärtans dag, helt perfekt tycker jag.
Vi firade med att gå på Pers och äta, sen slöa i soffan med ett glas vatten. Sen kom det stora dilemmat. För trött för att gå och lägga sig. Antar att soffan och filten är för skön, men det är ju så härligt när man väl hamnat i sängen istället. Jag klarade det, den här gången med ;)
Tilma har haft några nätter igen som hon bara höjer rösten/ropar men sover. Flera gånger i timmen ibland. I natt tog jag över henne till vår säng vid ett. Brännhet var hon, gav lite vatten och hon somnade om
om. På morgonen var hon som vanligt igen.. Inte alls varm, inge slö och bara sig själv. Jag hade siktat in mig på sjukstuga för oss några dagar igen, men det behövdes tydligen inte. Skönt!!

Nu har vi varit på första skoterutflykten för i år, Tilma sov gott och vi grillade god korv. Mysigt var det verkligen. Snart åker vi till Sidensjö bara Tilma vill vakna :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar