Leta i den här bloggen

onsdag 12 februari 2014

Utflykt

Jag behövde uträtta några ärenden och idag passade det. Fortfarande billösa (saknar min själsfrände) även om den så bara skulle stå på gården och inte användas känns det tryggare att ha den hemma. Tok är man, men billös på landet, det skulle jag inte kunna vara länge. Tänk OM det skulle hända något liksom. Äh, skämt åsido, en fungerande bil på gården är en trygghet. Man är bekväm av sig. Thats it! Men vi klarar oss ändå :)
Mamma hämtade oss och hem tog vi oss med buss, pappa och svärfar. Det gick så bra så.

Ikväll kom vår efterlängtade sittdel till vagnen, en -13 som är i absolut nyskick då den knappt har använts. Köpte den av en tjej på Facebook i emmaljungagruppen och nu är den vår. Kanske inte den allra mest praktiska färgen, men den är snygg ändå. Nu ska vi bara hitta fotsack till med. Verkar omöjligt att få tag på i samma färg, men det finns några alternativ att välja bland. Ska fara och kolla tygproverna och se om jag kanske kan bestämma mig då.
Happy sunshine, limited edition. Fint ska det va :p

Snälla läsare, ge mig denna!!!

Annars då? Jo Tilma är oerhört duktig på att visa vad hon vill. På gott och ont.
Spotta ut mat=mätt eller törstig, alternativt varmt eller äckligt.
Skrika utan tårar= vill ha det man håller i/stoppade undan.
Åla sig= vill inte vara hos den som håller i henne.
Med mera..

Nu är det natta, och jag är tröttast. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar