Leta i den här bloggen

onsdag 15 januari 2014

Själv

Idag har vi huserat hos min farmor. Fika och middag fick vi där och ett underbart sällskap. Min farmor är den bästa! Alltid trevlig, glad och snäll, hos henne och farfar har jag alltid känt mig som hemma. Mitt andra hem sen jag var riktigt liten :)

Alla som känner mig vet det redan.. Men jag älskar att ha snälla, glada, omtänksamma och kärleksfulla personer omkring mig. De ger så mycket positiv energi!!
När jag är själv har jag inte så roligt. Roligt för mig är tillsammans med andra. Delad glädje är dubbel glädje! 
När Linus jobbade borta förut så jobbade jag, hälsade på hemma hos mamma och pappa ofta, och heltidspluggade. Allt för att tiden skulle fyllas upp! Nu sen Tilma kom har det inte varit ensamt. Förutom nu när Linus jobbat och sovit borta och Tilma legat och sovit i sin säng. Oftast flyttar man som förälder barnen från sin säng, men jag gör tvärtom nu. Jag hämtade hit henne. Jag vill ha henne nära.
Ingen av oss vill vara ensam, så varför!?!
Nu ska vi sussa, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar