Leta i den här bloggen

måndag 25 november 2013

Stopp

Många gånger är jag på tok för dum mot mig själv. Alla andra går före. Finns det tid över så lägger jag det på mig, kanske.. Förmodligen inte! Finns det pengar över så lägger jag det på mig ytterst sällan. Men nu funderar jag faktiskt på om jag ska få unna mig nått i en förtidig julklapp åt mig själv. Kanske...
Okej. Jag lovar!! Jag ska unna mig något. Men vad? En klänning, en tröja eller kanske en klippning?
Om jag gör det jag bestämmer mig för att göra - blir gjort.
Härmed bestämmer jag att köra Olga-pass varannan dag. Håller jag det till den 20/12-13 så får jag unna mig något. Vad som helst! Men bara om jag håller det jag har lovat :)

Tänk på mig själv 1% av dagen iallafall, jag gör mig själv en värdefull tjänst!!

Jag KAN!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar