Leta i den här bloggen

tisdag 26 november 2013

Fy!!!

Ibland då man känner sig nere, tycker att livet är svårt, motgångarna löser av varandra och allt känns skit.. Då brukar jag gå in på den här bloggen lillsmurf.wordpress.com och läsa om den här fantastiska och kämpande familjen. Jag känner inte personerna, jag kan inte förstå deras situation, deras oro, ovisshet och frustration. Inte på långa vägar..
Men jag blir orolig så fort Tilma hostar till, hon behöver inte ens vara sjuk. Hon är ju mitt allt, jag skulle göra allt för henne!!
Precis som dom för sin son och alla andra föräldrar i alla olika situationer till sina barn.
Om jag kunde trolla så skulle jag trolla bort hans sjukdom, jag skulle vilja ge dem frid, ro och ett vanligt vardagsliv
Jag hoppas verkligen att den lilla kämpen orkar med allt detta, att familjen kan få finna en ro och ett lugn i sin hemmamiljö.
Kämpar är vad de är!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar