Leta i den här bloggen

tisdag 12 november 2013

Pust!

Vilken dag. Tilma startade dagen med en redig bajsblöja klockan 03(!!!!!). Som tur var ville hon bara ha TVÅ nya blöjor och en flaska välling innan hon 40min senare somnade på min axel, lätt match.
Riktiga morgonen gjorde vi (hon) 06. (ja jag trodde faktiskt att hon skulle sova längre då hon redan hade varit upp, men icke..)

Vi har fördrivit dagen på bästa sätt :)
Först bad, Tilma älskar badet, duschen, vattnet, allt. Hon är bara så nöjd och glad!




Mamma var och träffade medan vi badade så hon passade på att knäppa lite kort :)
Vi åkte sen och handlade, T var liiiiiite trött ;)

Och nu ikväll har massor av brudar och några barn varit här. Fika och surr, det man är bäst på. Så roligt! :)

Håll tummarna för en bra natt, jag hoppas att det inte blir "stoppa i tutten två gånger i timmen-natt".

Idag skulle min farfar ha fyllt 74år. Jag hoppas att du äter tårta där du nu är :) 'Och idag för 22 år sen somnade min kära mormor in. Ljuset är självklart tänt för er!!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar