Leta i den här bloggen

måndag 5 januari 2015

Mellandagarna

Summering av mellandagarna jul-nyår.
Jag drog till stan på annandagen. Tilma, likt som Ellen ha ju tagit en sån fantastisk växtspurt på slutet så overallen vi hade som extra, den har blivit för liten. Hittade ett par täckbyxor son jag ryckte in då hon liks ha täckjackor. Visst är overall smidigare, men det fick bli så den här gången.
Dagen efter kom Andrea, min saknade, kära vän!! Snälla hade vi tydligen också varit eftersom hon kon med julklappar till mig och barnen. Pippiväska och pärl-pyssel fick Tilma, Ellen fick en body och spargris och jag fick en fin burk med te. Perfekt då jag försöker lära mig att dricka det nu :) blir tokig på mig själv som har svårt att dricka något varmt med vatten tex te, kaffe. Det ser ju så himlarns gott ut och doftar ljuvligt!
Några mysiga timmar blev det med henne, alltid lika trevligt att få träffas :)
Annars ha vi mest slöat, varit någon sväng till mamma och pappa, tränat lite ur boken med Olga osv.
Vi har faktiskt tagit oss tid att se på film denna ledighet, några klassiker som går såhär i juletider blev det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar