Leta i den här bloggen

tisdag 30 juli 2013

Hemma!

Nu är vi tillbaka på hemmaplan igen :) i söndags kom vi oss hem efter ett fika-kalas-stopp i Bjästa hos min kusin Emmy som fyller "fjortis" imorgon! Grattis i förskott igen :) Igår skulle vi in till stan "en sväng". Ja, ni förstår.. Det blev en tolvtimmars-sväng. När vi väl stod med korgen full av mat, blöjor och våtservetter klockan 16 så kände vi hur sent det skulle bli innan maten var färdiglagad hemma, så vi stannade i Nybyn och åt/sällskapade på vägen hem hos mina föräldrar. Dom var inte sen att säga ja när jag bjöd in oss.. Såklart ville dom att vi skulle komma så det kunde bli Tilma-mys :) Vi stannade tills Lotta på Liseberg var slut, då var det bara hem och sova. I stan var vi och hämtade kort som vi knäppte när T var nyfödd. Superfina kort! Nu måste jag bara hitta åt en ram som passar åt ett svart-vitt kort i storlek 60*40. Jag är inne på en grå/svart ram, men får se vad det blir. Idag har vi varit upp till Lännes och uppvaktat lilla Lilly. Så söt liten tjej som var alldeles nöjd. T kändes väldigt stor mot vad hon var, min stora tjej som helst av allt skulle vilja sitta hela dagarna om hon fick.. Idag åkte babysittdelen på tripptrappstolen bort, vi satte dit bågen och dynan istället och oj vad det var mycket härligare :) Nu har vi nyss sett nyaste Wallander, inte riktigt så bra som jag hade hoppats på, halvseg, men vi ser fram mot nästa istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar